24 Ekim 2014 Cuma

Terek-Tel Dolap ve Eskitme ürünlerim ile karşınızdayım…


Biliyorum ki tabak- çanak tutkusu olan her bayan, benimle aynı problemleri yaşıyor, koyacak yer bulamıyor, hatta arada bazı özel parçalarını da sergilemek istiyor. Bundan  yola çıkarak daha çok mutfağa yönelik kullanışlı ve dekoratif ürünler yaratmayı düşünerek işe başladım.
Hepsi el emeği ürünlerden oluşan portföyüm ile istediğiniz renk ve boyutlarda sipariş alabiliyorum.
Bunlar şimdilik ilk numunelerim, yeni tasarımlar ile devamı gelecek, atölyede çalışmalarımız son hız devam ediyor…
Fiyat ve ebat bilgisi için gokceertin@gmail.com dan irtibata geçmenizi rica ederim.













3 yorum:

Noblesse dedi ki...

çok hoş çalışmalar, harika renkler...
bol ve hayırlı kazançlar diliyorum:)))

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

NOBLESSE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL DİLEKLERİNİZ VE BEĞENİLERİNİZ İÇİN...

Adsız dedi ki...

Merhaba.
Acaba bu ahşap terekleri nereden temin ettiniz? Bende boyamak istiyorum kendimce ama bulamıyorum :)