27 Aralık 2012 Perşembe

köz patlıcanlı makarna...


çalışan bayanlar için kurtarıcı, bir o kadar da lezzetli bir makarna tarifi vermek istiyorum. havanın soğuk olduğu akşamlarda nedense mutfağa giresim pek gelmiyor, ya da pratik birşeyler yapıp soğuk mutfağımdan uzaklaşmak istiyorum... o akşamlardan birinde buzluktan köz patlıcan çıkartmayı da unuttuğum için, marketten penguen köz patlıcan alarak işe başladım. barillanın sevdiğim deniz kabuğu makarnası ile çok yakışacağını düşündüm. bir yandan makarnamı haşladım, diğer yandan , 2 diş doğranmış sarımsak 1 ince doğranmış kuru soğan ve 2 adet ince doğranmış çarliston biberi zeytinyağında çevirip, yumuşayınca şişe domatesimi de ilave ettim, tuz kararbiber ekleyerek  biraz daha pişirdim. haşlanmış makarna ile bu sosu karıştırıp üzerine sarımsaklı yoğurt ilavesi ile servis yaptım.  sonra mis gibi köz kokulu  makarna afiyetle mideye indirildi...
çok uğraşmak istemediğiniz zamanlarda mutlaka deneyin derim...


3 yorum:

Nilgün dedi ki...

Yaratıcılık böyle birşey işte. Çok lezzetli olduğunu düşünüyorum. Ellerinize sağlık..

Gurme Şirine dedi ki...

köz patlıcan zaten ayrı bir güzel :))
bide makarnaya girdiğini düşünürsem enfes enfes...
canım ellerine sağlık...

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

ewt arkadaşlar köz patlıcanın girdiği her yemek lezzetli oluyor teşekkürler.