30 Mart 2012 Cuma

bahar yorgunluğu

bu aralar havalardan mıdır nedir bilemediğim bir isteksizlik var üzerimde... yemek yapmak bile istemiyor canım düşünün yani... o nedenle sizlerle değişik tarifler ve yeni sofralar paylaşamıyorum...
BAHAR YORGUNLUĞUNU ATMAK İÇİN NELER YAPMALIYIZ?

  • KÜÇÜK PORSİYONLARLA, SIK SIK BESLENİN 
  • SU TÜKETİMİNİ ALIŞKANLIK HALİNE GETİRİN 
  • ALKOL TÜKETİMİNİ SINIRLAYIN 
  • KAFEİNİ KONTROL ALTINDA TUTUN
  • YETERLİ VE DÜZENLİ C VİTAMİNİ ALIN
  • DÜZENLİ UYUYUN
  • FİZİKSEL AKTİVİTENİZİ ARTTIRIN

6 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Aynıyız Gökçe. Sanırım bahar yorgunluğundan, ama ben uyuyamıyorumda. Çok su içerim, alkol yok, kafein var :) meyve ile aram iyi değil, arttırmam lazım.

Unknown dedi ki...

Ahhh bitmek bilmeyen yorgunluk..
Kolumu bile zor kaldırıyorum..:)))
Sevgiler canım..
Takibindeyim..

zeynep dedi ki...

Ne güzel bahar dalları . Bir de şu bahar yorgunluğu olmasa .
Mutlu pazarlar .

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

walla iyice üşengeç oldum aslıcım

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

her zaman beklerim,
ben de sizi takip ediyorum
sevgiler

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

teşekkürler, size iyi haftalar dileyeyim
ben biraz geç okuyunca yorumu...