30 Mart 2012 Cuma

bahar yorgunluğu

bu aralar havalardan mıdır nedir bilemediğim bir isteksizlik var üzerimde... yemek yapmak bile istemiyor canım düşünün yani... o nedenle sizlerle değişik tarifler ve yeni sofralar paylaşamıyorum...
BAHAR YORGUNLUĞUNU ATMAK İÇİN NELER YAPMALIYIZ?

  • KÜÇÜK PORSİYONLARLA, SIK SIK BESLENİN 
  • SU TÜKETİMİNİ ALIŞKANLIK HALİNE GETİRİN 
  • ALKOL TÜKETİMİNİ SINIRLAYIN 
  • KAFEİNİ KONTROL ALTINDA TUTUN
  • YETERLİ VE DÜZENLİ C VİTAMİNİ ALIN
  • DÜZENLİ UYUYUN
  • FİZİKSEL AKTİVİTENİZİ ARTTIRIN

6 yorum:

Aslı dedi ki...

Aynıyız Gökçe. Sanırım bahar yorgunluğundan, ama ben uyuyamıyorumda. Çok su içerim, alkol yok, kafein var :) meyve ile aram iyi değil, arttırmam lazım.

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Ahhh bitmek bilmeyen yorgunluk..
Kolumu bile zor kaldırıyorum..:)))
Sevgiler canım..
Takibindeyim..

zeynep dedi ki...

Ne güzel bahar dalları . Bir de şu bahar yorgunluğu olmasa .
Mutlu pazarlar .

Gokche dedi ki...

walla iyice üşengeç oldum aslıcım

Gokche dedi ki...

her zaman beklerim,
ben de sizi takip ediyorum
sevgiler

Gokche dedi ki...

teşekkürler, size iyi haftalar dileyeyim
ben biraz geç okuyunca yorumu...