30 Ağustos 2012 Perşembe

göcek-fethiye-kabak koyu-ölüdeniz kelebek vadisi

dalyandan çıkıp fethiyeye doğru ilerlerken göcek limanına da uğramadan geçmeyelim dedik. müthiş yatlarla dolu güzel bir mekanla karşılaştık. daha önceden booking.comdan bakıp gözüme kestirdiğim dalya life göcek adlı bir tesis var, nehir kenarında yani tam bize göre. ilerleyen zamanda değerlendirmek üzere aklımızın bir köşesine yazdık
ve işte göcek limanından bir görüntü...

göcek limanında gezerken 3 tekerlekli çok hoşuma giden bir araç
oldukça ilgimizi çekti. motosiklet desen değil araba desen değil orjinal bir tasarım.

Ve şimdiii sevgili asortik krep'in yardımları ile keşfettiğim mekanlara başlıyorum. kendisi fethiyeli ve aynı zamanda gezmeyi çok seven bir kişi olduğu için (blogundan takip ettiğim için biliyorum) Fethiye tatili öncesinde kendisinden yardım istedim. sağolsun seve seve bana mekan önerilerinde bulundu. bayramda ofisleri kapalı olduğu için de arkadaşı rana hanımın takı dükkanına benim için bir paket bırakmış. ham keten kumaştan baskılı şık bir yazlık çanta içerisinde birkaç adet harita ve mekan tanıtım katalogları ve bir yerel İngilizce gazete vardı. Görüntülerini de diğer postumda paylaşacağım sizlerle....
Fethiye ye vardığımızda öğle saatleriydi ve aşırı bir sıcak vardı ve kahvaltıyı çok iyi yaptığımız için acıkmamıştık. O nedenle bahsi geçen sahilde hoş bir mekan olan Grida Balık Rest. nı uzaktan gördük fakat yemek yemek şansımız olmadı.
ama biz gidemedik , siz mutlaka gidin derim....

yine tavsiye edilen mekanlardan biri olan eşimin de görmesini istediğim kayaköye uğradık yol üzerinde, ölüdenize varmadan. hafif hafif acıkmaya başladığımızı hissedince İstanbul Restaurantta en iyi gözlemenin yapıldığını duyduğumuz için onun fotoğrafta görünen yeşil bahçesindeki şark sofralarında soluğu aldık. serinledik, uzandık... sonra afiyetle meşhur gözlemesini yedik.

kayaköyden manzaralar

kayaköyde  popüler mekanlardan biri olan Levissi de de birşeyler çiçerek yolumuza devam ettik. mimari açıdan Levissi çok hoşumuza gitti. akşamları da eğlenceli bir mekan olduğu bilgisini aldık.

ve kabak koyunda yemek yenilebilecek en güzel mekan Olive Garden  da yediğimiz akşam yemeğinden görüntüler

tavuk sarmasına bayıldık. nasıl da güzel yapmışlar içindeki suyunu kremasının akışkanlığını kaybetmeden iyice pişen kızartma olmasına rağmen hafif olan bir yemek favorimiz oldu. günün çorbaları da ayrı bir lezzet. tadı damağımızda bırakacak, domates ve mercimek çorbaları, toprak kaplarda servis ediliyor. işletme yetkilisi Fatih Bey'in misafirperverliği için de buradan ayrıca teşekkür ediyorum. biraz sonra göreceğiniz ulaşımı çok zor olan bir otel seçmişiz. (booking.com ilk defa beni fena yanılttı) otelimizden her iki akşam da kendisi aldı ve geri bıraktı sağolsun. dört kişi olduğumuz için ve tüm yemeklerinden tatmak adına hepimiz farklı yemekler seçerek ortaya hepsinden tatmış olduk.
 kabak koyunun müthiş görüntüsü

kabakta gün batımı
olive garden da çorba sunumu

olive garden kabakta son gece

kelebek vadisi yukarıdan bakış.

avalon bungalows kabaktan görüntüler

öldenize kuşbakışı bakış

kabak koyu sahilinde sea valley den görüntüler....

avalon bungalows oda görüntüleri

avalon bungalows dış görünüm.

konaklama konusunda güzel seçimler yaptığımı söyler birçok arkadaşım, ama bu sefer yanıldım diye düşünüyorum. internet siteleri de beni yanılttı aslına bakarsanız. ölüdenizden kabak koyuna kısa bir mesafe görünüyor ve biz de o nedenle gidip geliriz ölüdenizde madem geç kaldık yer bulamıyoruz diye düşündüm. ama maalesef ki o uçurumlu yoldan gece çıkıp gitmek oldukça büyük bir cesaret istiyor. biz o kadar cesur olamadık, o nedenle ölüdenize geceleri inemedik. olsun artık bu da farklı bir deneyim olsun diyerek 2 günümüzü de kabak koyunda geçirdik. kaldığımız mekan oldukça amatör fakat misafirperver Amerikalılar tarafından işletiliyordu. Frank, arkadaşı ve eşi şeklinde üç kişilerdi. teknoloji ile tek bağları torunları ve çocukları ile konuştukları notebookları. 5 geniş konforlu bungalowdan oluşuyor. bir de havuzları var. fakat akşam yemeği için pek bir seçenek yok, o nedenle yukarıda bahsettiğim gibi olive garden da yedik akşam yemeklerini...
ertesi gün de saklıkent ve gizli şelale ile gezimizi noktalıyorum ....
arkası yarın.... :)

Gurme Şirine dedi ki...

güzel bir yer seçmişsiniz tatil için...
fotolar harika...
bende fethiye kaya köyünü çok merak ediyorum...
kısmetse gitmek istiyorum...
sevgiler canım...

*mehtap dedi ki...

Fethiye çok güzel, bir kez gittim ama sıcağı bana göre değil.O bahsettiğin virajlı yollarından da gitmiş bulundum gerçekten fena.
Ama kesin görülesi yer ve manzaralarla dolu..

Heyyfi dedi ki...

Fotoğraflar ve anlatımın, insana oralara gitme isteği veriyor:)
Harika yerler gerçekten.
Paylaşımlar için teşekkürler.
Sevgilerimle...

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel,bizde geçtiğimiz pazar döndük ölüdeniz tatilinden..Denizi muhteşemdi:)

pembe kekik dedi ki...

Çok severim Fethiye ve Göceği Çok güzel kareler.Sevgiler.

Asortik Krep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Ah aslında içim gitti ama ben çok koşturmacalı bir bayram geçirdim.Karavandan dışarı çıkmadık iki gün ve hep biz misafirliğe gittiğimizden arkadaşlarımızı çağırdık,bayramın 3. günü uzunbey çalıştı zaten,böylece herkesten önce bayramı bitirmiş olduk.
Şimdi yazdıklarını görünce kaldığınız yer hariç hepsini biliyorum,istanbul restaurant şu an kayaköyde en güzel gözleme yiyebileceğiniz yer.Olive garden bizim favorimiz zaten,Rana 'da çok memnun olmuş sizinle tanışmaktan,çok cici arkadaşlardı dedi :)
Bence sizin fethiye turları yeni başladı,keşfetmeye devam edeceksiniz diye düşünüyorum :)) Sevgiler..

Fethiye dedi ki...

Geçen yıl bende Fethiye'de bulundum, gerçekten çok güzel ve gezilecek bir sürü yeri var. Gitmeyenlere mutlaka Fethiye'yi bir kez gidip görmelerini öneririm.

Cennetin ta kendisinde tatil yapmışsınız. tebrik ederim.

Ramiz dedi ki...

Merhabalar,

Eylül ayında gittim ve kabak koyunda kalan bungalows'lar muhteşem sizin zamanınızda sanırım yeni gelişiyordu bu mekan. Ancak şuan da 8 ev ve şahane bir restorant konsepti yapmışlar tatil yapmaya deyecek yerlerden bir tanesi..