5 Haziran 2012 Salı

hoş bir yazı



biraz önce okuduğum ve çok hoşuma giden bir yazıyı sizinle paylaşarak başlamak istedim bu haftaki ilk postuma. bu aralar tembellik mi yapıyorum ne:) dışarıda oluyoruz sürekli, o nedenle evde kaldığım zaman sınırlı olduğu için çok da fazla yemek yapmıyorum. yine de arşivde bekleyen birkaç tarifim vardır diye düşünüyorum. bir el atayım şimdi onlara, ben o postumu hazırlarken siz de bu güzel yazıyı okuyun sevgili okurlarım...

sevgiyle kalın

 
Sana tutumunu/davranışını parlak tutmanı sağlayacak kadar yeterince güneş dilerim.

Sana güneşin değerini daha çok anlaman için yeterince yağmur dilerim.

Ruhunu canlı tutmaya yetecek kadar mutluluk dilerim.

Sana, yaşamındaki en küçük sevinçlerin çok daha büyük görünmesi için yeterince acı dilerim.

İsteklerini hoşnut edecek kadar kazanç dilerim.

Sahip olduğun her şeyin değerini bilmeni sağlayacak kadar kayıp dilerim.

Son hoşçakaldan önce yeterince merhabalar dilerim.

Hiç yorum yok: