13 Şubat 2012 Pazartesi

arby's

üfff şu haftasonu denen olay ne kadar da kısa sürüyor... benim için yorucu ama bir o kadar da keyifli bir haftasonu oldu. cuma ve cumartesi sevdiğimiz arkadaşlarımızı ağırladık. menü fotoları ve tarifler anca yarına çıkar diye düşünüyorum... pazar günü hiçbir şey yapmak gelmedi içimden ööle sokaklarda dolaşmak istedim amaçsızca kahvaltı hazırlamak bile zor geldi nedense, eşim de ara ara benimle arada şantiyedeydi tabi. biraz park bornovada dolaştım, erkek giyim ağırlıklı olduğu için çok dacazip gelmiyor orası.sonra narlıdere tarafında işimiz vardı, dönüşte çoktandır gitmediğimiz asmaçatı alışveriş merkezine girelim dedik ve karnımız acıkınca izmirde zincir olarak büyük bir eksiklik olan arby's i keşfettik. yıllardır burger tutkumdan ayda bir kez şeklinde kendimi sınırlayarak vazgeçememişimdir, ama bu lezzet yaygınlaşırsa bu tutkum da değişebilir. çok ilginçtir ki Türkiye'nin dört bir yanına yayılmış olmasına rağmen İzmir'de bir tanecik restoranı var o da asma çatıda taaa balçovada. dört saatte pişen dana etinde yapılan roast beef  ve spriral şeklindeki baharatlı patatesleri çok lezzetli. bunları evde yapmak oldukça zor görünüyor, yapabilen varsa lütfen paylaşsın. fakat cheese sticks lerini yapabilirim diye düşünüyorum,içi mozerella dışı çıtır bahartlı kaplama şeklinde en yakın zamanda denenmek üzere aklımın bir köşesinde. tutturabilirsem tarifini de yayınlarım.

Hiç yorum yok: