4 Mayıs 2007 Cuma

güseellll izmir!!!harbiden de güselsin be...

dün yeni işime başladım... tatil gibi geldi bu tempo bana, eskiden çalıştığımın üçte biri kadar anca çalışıyorum, çalışma ortamı, iş arkadaşları herşey sıcak, sevimli... kısacası hoş bi ortam var, tekstil sektörü tam bana göreymiş, Almanları ve sistemlerini de sevdim...


biras önce vivident cube reklamını isledim ilk defa, çok güsel ya adamın elindeki laleler, reklam da ilginç olmuş. zaten oldum olası şu sakız reklamlarını enteresan yaparlar...


tvde de bişey yok bugün ne yapsam acaba, insanın bööle fasladan boş zmnı olması da bi tuhaf oluo ya;) erkenden eve gel fln alışık diilim ben bunlara, çalışmaya programlanmışım :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ağlamak istiyoruuum:(çok imrendim valla.benimde canım sıkılacak kadar vaktim olsa.ama dediğin gibi öyle alışmışız ki durup dinlenmeden çalışmaya,bende sıkılırdım sanırım.ama kendime vakit ayıramamak çok yıpratıyo beni.tek pazar tatil o da gözünü aç kapa bitti gitti:)