26 Ocak 2007 Cuma


Tek başıma hiçbir sorunun yanıtını bulamıyorum.
Hep yeni hayatlar yaşamayı isterken
kendimi aynı hayatı tekrar tekrar yeniden yaşarken buluyorum...
Sisli bir gecede yolunu kaybetmiş gemilere benzetiyorum kendimi... Yanına gidip konuşmak isteğim insanları da işte bu kayıp gemilere benzetiyorum. Uzaktan soluk ışıklarını görüyorum...
Ama ne onlar bana yaklaşabiliyorlar, ne ben onlara...
Sisli gecede birbirimize uzaktan bakıp yeniden kendi kayboluşlarımıza karışıyoruz...
Umudum kalmadı artık; bu dünyada düşüncelerimi, beni, duygularımı gerçekten anlayacak birini bulmam imkansız görünüyor artık bana...
Ama evimde duramıyorum yine de...
Kendimi sokaklara atmak, insanlarla konuşmak, kendimi onlara anlatmak istiyorum. Dinliyor gibi gözüküp dinlemeseler de,
anlıyor gibi yapıp gerçekte anlamasalar da...



Cezmi ERSÖZ

Hiç yorum yok: