26 Ocak 2007 Cuma


haftaya yıllık iznimin bikaç gününü kullanacağım. şimdiden planlar yapmaya başladım o üç-dört gününe neleri sığdırsam die.offf ne kadar ihtiyacım var bu tatile.aileme ve evime zaman ayırmak istiyorum, bu yoğunlukta kendime de onlara da zmn ayıramıyorum ve bu beni çok üzüyor. acilen yeni bir iş bulmam lazım, birçok şeyden bunaldım artık sanki herşey üstüme üstüme geliyor, içim sıkılıyor ve bu sıklıkla tekrarlana bi hal oldu. Kendimi geliştirememenin verdiği sıkıntı da cabası:( bunca yıl boşuna mı okudum, ve hala boşuna mı kendime bişeyler katmak için uğraşıyorum sorularım hep yanıtsız kaldıkça daha da bunalıyorum. amma bunalım bi yazı oldu ama ööle napiim içimden ve aklımdan geçenler bunlar şu anda:(

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kadar bunaltma kendini dicem ama boşunaa...Hayat hep böyle işte ama biz kendimiz yapıyoruz, bunalacak şey bulmak görevimizmiş gibi..
umarım çabuk geçer

Adsız dedi ki...

teşekkürler moon haklısın belki de ama ben normalde gülmek, en azından gülümsemek için küçük nedenler arayan neşeli güleryüzlü bi insandım bu aralar bu özelliğimi yitiriyorum sanki:( ya bööle moon demek de bi tuhaf oluyor senin adın ne?

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

bu arada anonymous yazan benim

Adsız dedi ki...

:)) anladım merak etme . Şimdilik moon de sen. Vercem sitemi bir ara ok?