8 Mayıs 2012 Salı

İLK BLOGGER ÖDÜLÜM:)


"EDALI MUTFAĞIM"
çok yönlü blogger ödülüne beni layık gördüğün için çok teşekkür ederim,sevgiler...





ŞİMDİ GÖREV ZAMANIIII:)


Görev 1: Ödülü 11 Arkaşıma vermek gerekiyormuş. Benim de zevkle takip ettiğim ilk 11 bloga ödüllerimi verme zamanım


Görev 2: Ödül verdiğim bloggerlara haberdar etmek; 

hemen başlıyorum...


Görev 3: Kendin ile ilgili 7 özelliğini blogta paylaşmak;

yedi tane özellik düşün düşün bitmez, başlayalım bakalım

  • araştırmacı ve detaycıyım
  • yeniliklere açığım
  • gezmeyi yeni yerler görmeyi yeni kültürler tanımayı, eğlenmeyi çok severim.
  • oldukça duygusal ve romantik bir kişiliğe sahibim
  • yemek yapmayı, paylaşmayı ve orjinal tatları çok severim
  • su, deniz ve yüzme vazgeçilmezlerimden (deniz olmayan yerde yaşamam zor)
  • dekorasyon ve mimari konular ilgi alanıma girer.

Görev 4: Size ödül veren kişi / kişilere teşekkür etmek

Bu ödülü layık gören sevgili "edalı mutfağım" http://www.edalimutfagim.com/ 'a çok teşekkürlerimi sunuyorum.

Görev 5: Versatile Blogger ödül fotoğrafını post'a koymak

koydum bile







7 yorum:

Unknown dedi ki...

Başarılarının devamını dilerim canım :))

Sevgilerimle...

Egeden Tarifler dedi ki...

Çok teşekkürler ödül için :)

Ferhat Bayram dedi ki...

basarilar.

Gurme Şirine dedi ki...

canım öncelikle seni tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum...
ödül için çok teşekkür ederim..
yayınladım bile :))))
sevgiler..

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

sağol edacım senin de aynı şekilde...

ege rica ederim sıkı takipçilerindenim...

teşekkürler ferhat bayram

gurme şirine çok şirinsin herzamanki gibi:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok teşekkür ederim..
beğenilmek ne güzel...

sevgiler.

AslıASLI dedi ki...

Hayırlı olsun ödülün Gökçe :) ayrıca beni düşünmen ve adımı burda görmek, inanılmaz mutlu etti. Çok teşekkür ederim :)