7 Ağustos 2008 Perşembe


farkındayım sevgili okurlarım çok uzun zmn oldu, hatta bi ara nadiren yazma ya da yazmayı bırakma gibi bi karar almayı düşündüm. amaaaaaaaaaaaa vazgeçtim dvm ediorum:)


dolu dolu bi tatil oldu benim için. ertesinde de hoş anlar yaşadım, birçok duyguyu aynı anda yaşama fırsatı buldum, herşey mükemmel gibi şimdilik. bilge, en yakın dostlarımdan biri amerikadan geldi onunla da güsel, eğlenceli zmnlar geçirdik, hala da geçirmekteyiz, planlarımıs mevcut ;)


çok fasla evde duramıorum, ehliyetimi de aldım bu koşuşturmaca içerisinde, artık ben de aktif bir sürücü olabileceğim için mutluyum;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gökçe abla blmm bni hatırlıcanmı?ne zmndr sana yorum yazmıyordum:)sakın yazmayı bırakma ben açmıştım yha hesap kapandı heralde yazmamaktan.ama sen bırakma artık yazılarını takip ediblcem.şimdilik bu kadar yazıların geldiği sürece yorumlarda gelicektr emn olablrsn:)


avrıl898