26 Haziran 2008 Perşembe


ooo blogumu ihmal etmişim ben bu aralar:( nerdeyse bi hafta olacak yazmayalı. ama napiim oldukça hareketli geçti. şu ilkenin finalleri zmnı tüm işler ben de olunca herşeye yetişmem gerekiyor bi anda. bi yandan direksiyon kursum dvm ediyor.


bu yoğunluk içerisinde de gezmekten geri kalmıorus. geçen pazar bi tur organize ettim, kalabalık bi grup olarak sığacık taraflarına gittik tekne turu yaptık. bütün gün deniz, güneş ve tatlı bi esinti eşliğinde çok ii eğlendik. (kavak yelleri çekimlerine de rastladık yine sığacıkta)


bu hafta sırada foça tekne turu var büyük ihtimalle. gerçi bu haftaki grubum biras daha yaşça ileri bi kesim, annem de bise katılacak, o nedenle yer seçimi için kendisini bekliorus;)


hafta içi izmirde daha önce görmediğim bi yer keşfettim, bi arkadaşım beni mtk sitesinin üzerindeki tepeye götürdü, ilk etapta ne yalan söliim ürkütücü geldi. ama yukarı çıktığımısda karşımısdaki manzara ve muhteşem günbatımı beni büyüledi. ne yazıkki güsel bi tesis kurarak değerlendirmemişler o manzarayı. şöööle yaratıcı bi işletmeciye ihtiyaçları mı var ne;) ahhh ahh ben olsam neler yapardım neler die içinden geçirmeden duramıo insan;)


Hiç yorum yok: