10 Mayıs 2008 Cumartesi


keyifli bi cuma akşamını daha geride bıraktım:) çoook eskilerden bi giriş oldu bu sanırım...
yeşil köşte eski büyük ağaçların altında, hoş müziklerden eşliğinde ılık bir mayıs akşamında az ışıklı bi ortamda sohbet etme şansı bulmak keyifliydi. ardından da küçükparkta uzun zmndır oynamadığım tavla olayına girelim dedik, neyse ki pek unutmamışım, berabere kaldık hehehe :)en azından yenilmedim ve sadece bi kere mars oldum, bu benim için büüük başarı ;)





izmir sanatın etkinliklerinden olan ispanyol gecesindeydik geçen akşam, çok keyifli bi gösteriydi, müzikler insanı alıp götüren cinstendi ve piyano çalan kıza hayran oldum. o piyano ve kemanın ahengi de müthişti. yalnız bi ufak sorun yanımda vızıldayan iki küçük çocuktu, nası yaş sınırı koymazlar anlayamıyorum bu tip etkinliklere :S


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet hayat budur işte
Son 24 saatin kalmış gibi yaşıyacaksın... Daha çok yıldızlara bakıp,daha fazla tebessüm edip,daha fazla doğada dolaşıp,daha çok çiçek koklayıp yaşıyacaksın fırsat buldukça... Hele hele en çokda sevdiklerinle birlikte vakit geçireceksin buz gibi bira eşliğinde....