28 Aralık 2007 Cuma

bin tane güneş istiyorum!

Her yanı yılanlarla çevrili bir ada sanki kaderim
Dualar okuyarak geçiyorum içlerinden, dokunmuyorlar!
Güneşleri doğurtmak istiyorum günüme
'Bir tane var' diyor masalda ki dede '
Ve binlerce isteyeni var' diyor
Anlıyorum ki hak etmeliyim önce...
Mistik bir koku var hafızamda senden kalan
Bir tütsü yakımında geçen zamanların getirdiği
Onsuzluğu unutturan sevdanın hediyesi...
İki yana düşmüş acılarımı çamurlarda bırakan,
Orda eriyip gitmesine göz yuman,
Baharın peşine takılıp gelen bir kırlangıcın sesi
Budur hayatımı kolaylaştıran yan...
Ve sonsuzluğun olmayan bitişinde hayal ettiğin
Parlak bir inci tanesi gibi hayalimdeki yerin
Acılarımı eriten ve bana sevgiyi bırakan rüyanı anlattım
Fincanın dibinde kalanlar gibi sevdası tadın

Gülay Yıldız

Hiç yorum yok: