3 Temmuz 2007 Salı

güsel bi haftasonuydu, ailemle birlikte geçirdiğim serinlik depoladığım huzurlu bi haftasonu.
cuma günü ben otobüsten iner inmes o akşam açılışı olan kültürparka götürüldüm, deli gibi bi kalabalık vardı... açılışa ümit sayın ve eylem gelmiş konser vermeye, ahhh ahh die geçirdim bu kalabalık leman samda olsaydı keşke... eee yurdum insanı bööle işte...
gölcük bozdağ derken yine bol oksijen depoladım geldim. şu balık tutma işine de fena halde kafayı taktım. bütün gün elimde oltayla balıkları besledim, ben bi daha gelene kadar büyüsünler die yaptım tutamadım sanmayın ya ;) bi tanecik sazana bile kıyamadım ondan yani:)) beni bu hevesle gören çevredeki insanlardan yardımlar geldi ama şu oltayı uzağa fırlattırma olayını hiç bi şekilde çözemedim ama ümidimi yitirmiş değilim yavaş yavaş yakındaki balıkları besleyeyim dedim:)

Hiç yorum yok: