13 Mayıs 2007 Pazar

İZMİR'deki MİTİNG de MUHTEŞEM OLMALI!!!


bu sabah kötü bir haberle başladım güne:( bornovada pazar yerinde patlatılan bombanın haberiyle... yarınki yürüyüşü engelleyeceklerini sanan insanların işi bu, nefretle kınıyorum kendilerini!!!

bütün uğraşlarına rağmen tüm İzmir orada olacak ve "tayyip baksana kaç kişiyiz saysana" die bağıracak!!! ben de onların içinde olacağım, geleceğimize sahip çıkmalıyız herkesi bekliyoruz...


"Sicaktir" deyip üsenen,
Serin evinde oturan;
"Televizyon nasilsa verir" diyen
"Ben gidemedim ama bayrak astim" diyen;
"Hava çok sicak" deyip yazligina
Ya da Çesmeye mesmeye giden;
"Tek basimayim nasil gideyim" diyen;
"Küçük çocugum var" deyip kiviran;
"Aman kalabalikta tehlikeli bir seyler olur" diyen;
"Çok yogun çalisiyorum,
Bir pazarim var uyuyacagim" diyen
Bilsin ki aynaya baktiginda gördügü
IZMIRLI DEGILDIR

Hiç yorum yok: