29 Nisan 2007 Pazar

biras da gittiğim filmlerden ve oyunlardan behsedeyim...
geç de olsa hem"mavi gözlü dev"e hem dee "söz ve müzik" e gittim. ikisi de birbirinden güselmiş. ümit'in anlattığı kadar varmış, kıskanmıştım zaten o zmnlar vakit bulup gidemedim die neyseki izledim sonunda;)
Mavi gözlü dev'de, insanı alıp taa o zmnlara götüren bambaşka bi hava var, cidden çok hoşuma gitti. oldum olası Nazım'a bayılırım, şiirlerini severek okurum zaten... tüm duygusallığı ve derinliğiyle hüznü, aşkı, savunduun ideolojiye bağlılığı, kelimelerdeki ahengi hissedebildiğin bir film...
Söz ve müzik de ayrı bi güselldi. cidden sözler ve müzikler çok hoştu, benim de içimden yazılan mısraları tamamlamak geldi... hem komik hem duygusal tavsiye edebilceğim bir film...
bir dee yine çoktandır istediim ama gidemediim bi oyuna gittim "İstanbul efendisi"... zevk alarak izlediğim bir oyun, danslarla süslenmiş eski zmnları anlatan cinler periler büyücülere inanan insanlardan oluşan bir topluluk ve onları oyuna getiren fettan bir kadın:)

Hiç yorum yok: