10 Nisan 2007 Salı

bi anda hayatım nası bööle değişti anlamıyorum demekki sabrın sonu selamet die boşuna dememişler sabretmekten çatlamak üzereydim gerçi ;) herşey şu anda rayına girmek üzere düzenli bi hayata çok ihtiyacım vardı kendime zmn ayırabileceğim cumartesi günlerim olacak artık benim de. düzenli çalışma saatlerim, çok yönlü, bana insiyatif verebilecek Alman bi müdürüm ve ingilizcemi aktif olarak kullanabileceğim bi ortamım olacak. hatta Almanca kursuna gidebilecek ve geliştirebilecek vaktim de olacak... offf offf süpper ya:)))))

2 yorum:

umit dedi ki...

heeeeyyyyyyy :D

çok sevindim yaaaaaa !!!

hadi bakalım, ben sana demiştim ama dimi :))

bu arada konuyla bi alakası yok ama sabrın sonu her zaman selamet olmuyoo....

nilüfer çalıyo radyoda, dün akşamda bişeyler yazıyodum ve gene nilüfer çalıyodu... hepte benim çok ama çok sevdiğim o bi kaç şarkısı... dava edicem ben bu power xl 'i :)))

Gokche dedi ki...

Ümitcim çok sağol ya sevincimi paylaşman çok hoş, bugün arama inceliğin için de ayrıca teşekkür ederim. Sabrettik, bekledik bikaç aydır bu süreçte sen de yanımdaydın uzakta da olsa bunu hissetmek güsel.ne hoş sonuçlar aldık ikimiz de, ben de çok sevinçliyim... sana gülücükler yollamak geldi içimden:) :)
nilüfer'e de bayılırım biliosun o şarkıyı sana yollamış olayım...