18 Şubat 2007 Pazar


İyi ki Eti şu çörek otlu krakeri çıkardı ya bayılıyorum, süper bişey... (Gerçi bazı insanlar çörek otunu bazı kötü çağrışımlar yaptığı için sevmiyor ama ben seviyorum.) Daha reklamlarda bile çıkmadan abur cubur reyonlarını yakından takip eden bi arkadaşım sayesinde tanıştım TADINDA ile... (GÜZEL ANLAR'la da onun sayesinde tanışmıştım onu da tavsiye edebilirim elmalısı mükemmel bence...) Her çeşidinden bulunduruyordu yanında, haklı gerçekten çalışırken saat dört gibi acıkmaya başlayınca insan ii oluyor, gerçi benim abur cuburdan uzak durmam lazım ya:(
en iisi arkadan yovita ya da activa yemek galiba, hemen erisin bitsin gitsin die:)
aa aklıma gelmişken bu aralar arçelik'in reklamı hoşuma gidiyor, mavi ışık domatesss, bibeer, patlıcan... zaten oldum olası Barış Manço'nun o şakısını çoook severek dinlerim...

Hiç yorum yok: