27 Kasım 2008 Perşembe

bu feci nezle ne zmn geçer:(

nezle olduummm beeen, ne zmn nasıl oldum bilmiorum ama, burnum tıkalı iğrenç bi sesle konuşuorum, telefonda insanlar ağladıımı bile düşünüo:( bol c vitamini takviyesi, ballı ıhlamur ve vazgeçilmes ilacım duact la umarım en kısa zmnda atlatıcam. bu yıl havalar geç soğuyunca aktara da uğramayı ihmal ettim. aslında kuşburnu tarçın kabuğu zencefil ve ıhlamur karışımı da ii gelebilir, ama üşeniorum şimdi gitmeye...

bu aralar pek bi hareket yok hayatımda, aklıma da yazacak bişiiler gelmes oldu. tekrar öğrenciliğe dönüş ve ders çalışma halindeyim, belki de ondandır... elimde bi müsvette sürekli yazıyorum okuyorum. italyanca ile birlikte italyan kültürünü de öğreniyorum yavaş yavaş, hocamıs çok tatlı, dersleri daha da bi zevkli kılıyor.

iş ilanlarında accaip bi durgunluk var, canım bu konuya sıkılmıyor değil, ama elimden de birşey gelmiyor:( tek ben deilim işsiz olan bu ülkede diyerekten yüzmeye, yürüyüşlere ve arkadaşlarıma daha fasla zmn ayırarak kendim için bişeyler yapıorum. günün bir bölümünü mutfakta geçiriyorum, muhallebili milföy ve tavuk sarma son zmnlarda denediklerim içerisinde favorilerim.annem de nerde uğraştırıcı tarif var onu seçiosun dio ama napiim;) közlenmiş kırmızı biber sarmasından sonra tavuk sarması daha kısa sürüo tabi. (ama benim gibi tavuğu kasaptan hazırlanmış olarak diil de paket şeklinde marketten alıp kesip inceltmeye kalkınca birascık uğraştırıo)

bi an önce düzelip haftasonu için planlar yapman lasım, hadi gökçe hadi diyerekten kendime gaz vermek istiorum. daha vizyona giren yeni filmlerden bi seçim yapman lasım, balığa çıkabilecek duruma gelmen lasım vee daha bi sürü şey...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba gökçe ..
çok geçmiş olsun:(((
üzüldüm..
ama şu fotoğraftakiler çok hoş görünüyor:))