20 Kasım 2008 Perşembe

Ciao! Sevgili Okurlarım


bikaç gündür yazamıyorum, en iisi bi özet geçeyim neler yaptığıma dair... haftaya güsel bi başlangıç yaptığımı söyleyebilirim:)


herkes izledi bi ben kaldım diyerekten, onu bunu beklemekten sıkılıp "Mustafa" filmine gittim, hem deee tek başıma. Büyük bir emek var ortada, o nedenle yapılan ağır eleştirilere katılmıyorum. Tamam belki bu kadar duygusal yaklaşılmasını birçok izleyici hazmedemedi ya da yazan ve yönetene karşı fikirlerini film üzerinden dile getiriyorlar diyebilirim. Bir belgesel niteliğinde değil ama insanı duygulandırıp o günlere götürmeyi başaran Mustafa Kemal Atatürk'ü her yönü ile olmasa bile etkili bir şekilde ortaya koyan bi film. Atatürk hakkında çok fazla kitap okumamış, araştırma yapmamış insanların bilmediği birçok olaya da değinmesi güzel olmuş. Sonuçta kimse şu ana kadar cesaret edip böyle bi filmi ortaya çıkartamamıştı, o nedenle saygı göstermek lazım diye düşünüyorum.


bu arada İtalyanca'ya başladım sevgili okurlarım... yeni bir dil öğrenmenin heyecanı içindeyim, yoğunlaştırılmış bir kurs olması benim de işime yaradı, bol bol vaktim varken ödevlerimi yapıyorum, extra kelime çalışmaları yapıyorum... okunuşları da çok hoşuma gidiyor kelimelerin, sürekli yazıyorum, okuyorum :) öğrencilikten bi şekilde kopmamak güsel... bu da bittikten sonra neye başlayacağım merak ediyorum:)


Arrivederci!
Not: şekilde gördüünüs tartı her zamanki gibi ben yaptım, portföyümü genişletip muhallebili tatlılara da el atmaya başladım artık;)

Hiç yorum yok: