28 Ekim 2008 Salı

bloggera kavuştuk :)


24 Ekim’de http://gokceertin.blogspot.com adresini yazdığımda, kişisel blog sayfamın yasaklanmasının şokunu yaşadım. Defalarca sayfayı yeniledim, açtım tekrar kapattım ama önümdeki yazı değişmedi

Sayfada;“Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.T.C. Diyarbakır 1. Sulh Ceza Mahkemesi 20.10.2008 tarih ve 2008/2761 sayılı kararı gereği bu siteye erişim engellenmiştir.Access to this web site has been suspended in accordance with decision no: 2008/2761 of T.R. Diyarbakır 1st Criminal Court of Peace.” yazıyordu.


Kendimi türk blog yazarları sitemizde buldum, işin aslını öğrenmek için herkes benim gibi panik halindeydi ve isyanlardaydı…


Kendimi ifade etmenin bir yolunu bulduğum, farklı paylaşımların, 7den 70e hoş arkadaşlıkların doğduğu, yorumları okumanın heyecanı ile bilgisayarımı açtığım sabahlar artık geride mi kaldı diye büyük bir hüzün kapladı içimi…

ayrıca ben yasal bi suç mu işledim? eşe dosta tüm çevreme gururla verdiğim bu adres bir gün gelecek emeklerin boşuna gitti sen artık yazamazsın gibisinden bir saçma kararla kapatılcak mıydı? bunun genel bir blogger yasağı olduğunu anlayacak kaç kişi var ki, sonuçta bloggerı bilmek için blog işiyle ilgilenmek gerekiyor, gerçi artık popüler olduk yasaklanan son siteler kervanında. rezillik bence bu, kelimenin tam anlamıyla. dünya çapındaki itibarımız da zedeleniyor bu tip yasaklarla…Ben bu yasağı daha kendime anlatamazken, iş başvurularımda bile cvme yazdığım bu blog adresini tıklayınca, bu kız terörist mi ne demezler mi :S WALLA BEN KÖTÜ BİŞEY YAPMADIM(!) bilmediğim bir şehrim bilmediğim mahkemelerince alınan bu kararla genel bi kapatma olduğunu anlatmak çok güç.


UMARIM BU SAÇMALIK Bİ AN ÖNCE ÇÖZÜMLENİR VE TEKRAR BLOGGER ÜZERİNDEN YAYIN YAPMAYA DEVAM EDERİZ.


Bi süreliğine wordpresse konuk oldum diyebilirim, bunu şablon şekline alışmak da güç oldu ama napalım diğerine kavuşana kadar sabır sabır sabır…

diyerekten wordpresste yeni yazımı yazmıştım kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bloggerıma kavuştuğumu farkederek koşup geldim;)

Hiç yorum yok: