14 Mart 2008 Cuma

saçma sapan sorumlulukları üstlenmekten bunaldım bu aralar. şirketin bahçesindeki köpeklerin kenesinden tut da gerekli gereksiz bi sürü işin danışıldığı kapı olmak bi noktadan sonra insanı cidden bayıyor. eve geldiğimde başım zonkluyordu resmen, yemeği yedikten sonra uyuyup kalmışım öölece.
insanlarda bir değer verme yarışıdır, bir kıyaslamadır gidiyor... anlamıyorum hem de hiiç!!! nereye kadar neyi neyle, kimi kimle kıyasladığının bilincinde olmadan, "bu böle olmalıydı, şu da şööle" şeklinde kalıplarda yaşayan insanlarla anlaşamıyorum. ben mi geçimsiz bi insanım bilmiyorum ama benim gibi sabırlı bi insanı bile yeri geliyor yıldırıyor bu tür yaklaşımlar... emin olduğum tek şey; her zmn ağır ve emin adımlar atmanın en akılcı yol olduğu. ben de bööleyim işte ;)
bazılarında da hemen bi suçlama hemen bi üste çıkma hali:) ama olmaskii aaaa... "insan bööle de yapmas ki", bu lafı duyduğunda bi anda neye uğradıını şaşırırısın sonra da anlarsın ki yanlış anlaşılmalar ve iletişim kopukluğu nedeniyle olmuştur bu karışıklık:S
üffff kafamı dağıtıp değişik ortamlara girmemin zamanı geldi de geçiyor. ilk adımı bu haftasonu katılacağım doğa yürüyüşü ile yapıyorum. devamı da gelecek umarım;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Adsız dedi ki...

Hayat da herzaman densiz ler, sadece salak saçma şeyler söyleyerek başkalarının moralini bozmaya çalışır; çünkü kendileri ile kavgaları vardır, onlara verilecek en güzel cevap onları adam yerine koymamak, kendi kavgaları ile baş başa bırakmaktır..Sen de onları ciddiye alma Gökçe, hiçbir zaman , çünkü değmez.

Ömer