20 Mart 2008 Perşembe


ne hareketli günler geçirdim bu ara... aktiviteden aktiviteye koşuş halinde durmaksızın.... ama tükendim, tüketildim hepsi var karmakarışık bi halet-i ruhiyeye sahibim. ayaklarım yerden kesilsin, biras planlı programlı yaşamın dışına çıkayım dedim, ama olmuo, yok yok bana göre diil kesinlikle bööle bi yaşam. gamsız olamama problemim var benim, eğer bu büük bi problemse ewt var kardeşim. ben halimden memnunum kimse beni engellemesin!!!


ne istediini bilen insanlar istiyorum etrafımda, uçlara doğru savrulup giden, dengesiz insanlar sinirimi bozuyor. ben mi tahammülsüzleşiyorum yaşım ilerledikçe onu da bilemiorum. ama pes dedirtecek olaylar da hep beni mi buluyor sevgili okurlarım:S uzak durun kardeşim, bi belasavara ihtiyacım var galiba huzurlu uyumak için;)


tüm bunlara rağmen güçlü ve mutlu olmaya çalışma, o sahip olduğum zırhı koruma hali de artık yorucu gelmeye başladı. hayatın akışına bırakıorum kendimi, paşa gönlüm neyi isterse onu yapıcam artık... ohhhh beeee...


şimdi gelelim doğa yürüyüşü muhabbetine, ahh ahh sevgili okurlarım ne menem bişiidir bu anlamadım, ben yürüyüş die gittim resmen tırmanış oldu bu, keçilerin bile giremedii yollara, vahşi doğa ile başbaşa daldık ormanın içine, tırmandıkça tırmandık dağlara. ama benim gibi masa başında çalışan kondisyonsuz bi hatuna çok geldi bu hareketlilik. dönüşü nası yaptık nası eve geldim fln pek hatırlamıorum. ertesi günün pzt olması da daha da ızdırap verici bi durum oldu. neyseki işe bi saat geç gittim biras toparladım kendimi. şirkette de uğraş konusu olduk tabe ;)


bu aralar kendi hayatım hakkında çok fasla yazıya yer vermediim için eleştiri aldım bazı okurlarımdan, tamamdır görkemcim bu eleştiriyi dikkate alıcam emin ol ;) sana da inş. en kısa zmnda el birliği ile bi iş bulucas, gerçi senin şu karlı kablo olayını da büütmek lasım:) hi-fi dünyasına bis de mi girsek ne:)

1 yorum:

Fatih Naralan dedi ki...

Belkide hatan uçlarda yaşayanları kınamaktır.
Belkide onlar da senin gibi düşünmeye başladıktan sonra uçlara kaçmaya başlamışlardır hiç düşündünmü bunları ?

Ama sen kendini bir çizgide tutmaya çalıştıkca zaten yorulmazmı o dik ve düz durma telaşından
serbest bırak kendini biraz
mesela mangal yapmaya git
kiminle diye sorma bana vardır seninle gitmek isteyen elbette

Daha fazlasını anlatırım bir ara sana