26 Mart 2008 Çarşamba

nası bi karmaşadır anlamadım, yorucu bi iş günüydü... sallanan bi salı gibi bişiii :S toplantı üzerine toplantı ve şirketi basan mafya bozuntusu adamlarla korku dolu dakikaların yaşandığı bi ortam. beline silahı takıp dolaşan insan bolluğu var memleketimde. önüne gelen efelenio, way efendim sen benim faturamdan nası penalty kesersin fln filan. üff neyseki ucuz atlattık, ööle bi an ki güvenlik görevlisi bile çaresiz kalıyor bu noktada.
neyseki sağsalim geldim evime, hbrleri bi isledim ülkemi lodos rüzgarı sarmış benim hbrim yok iş güçle boğuşmaktan. benim gibi baharın cazibesini kapılanlara duyurulur tam hastalık mevismi gibi duruo bu günler ;) sarıp sarmalanmaya dvm etmem lasım, benim gibi üşüyen ve titreyen insan gruplarına duyurulur...

DANCE WITH WIND

wind is the fate we are facing
wind is the life we are touching every second
wind is the love we don't understand but feel
wind is the bridge we cannot see but feel
wind is wind is wind is wind is wind
wind is the rope we to ourselves not to be free
wind is...............................................................
wind is..............................................................
wind is.........................................
Driving into human imagination unknowingly
wind doesn't know anying but rotation of nature with chaotic truths
no DNA-affected fingerprints
Nyein Way

Hiç yorum yok: