2 Aralık 2007 Pazar

bu hafta...

şimmdiii haftanın sonuna gelmişken, bu haftaya dair bi özet geçelim. pzt çoook hastaydım işe bile gidemedim kıvrıldım yattım evde. midemi üşütmüşüm, çok berbatmış yaa bu hastalık:( neyseki bikaç günde babcıımın ilaç bombardımanı ile düseldim



veee "bana bir Picasso gerek" adlı oyuna gittim. Çok öğretici, düşündürücü bi oyundu benim için. Picasso'nun hayatı ve yaşadığı devirde sanata bakış açısı, siyasal yaklaşımları...



hep böyle geçmedi tabi hafta, çok üsücü bi olay da yaşandı, uçak kazasının hbrlerini dinleyerek başladım cuma sabahına, içler acısı görüntüler, her yolcunun ayrı bi hikayesi vardı ve her yürekte bir acı... eve geldiğimde anneannemi televizyon başında ağlarken görünce daha da kötü oldum... Allah rahmet eylesin hepsine...


sonra cumartesi oldu ve ben kendimi alışverişe verdim gün boyu;) akşamına da keyfili bi blues festivaline katıldım, ezgiler güseldi, ortam oldukça nezihti, güsel vakit geçirdik, dans ettik. yalnız havalandırma yeterli değildi .göslerim sigara dumanı ile doldu:( gerçi bol bira, kaliteli müzik ve sigara üçlüsü sanırım onlar için vazgeçilmes gibi duruyordu... fakat benim tercihim daha havadar ortamlar...
şu anda da evde keyifli bi pazar geçiriyorum, yeni tatlar için birasdan mutfağa gireceğim ve öncesinde zerrin özer'in "ömür geçiyor" şarkısını dinliyorum, siz de dinlemek isterseniz tıklayın
şööle bi baktım da pencereden hava pırıl pırıl, bi ara yürüyüşe çıkmak lasım;)

Hiç yorum yok: