26 Kasım 2007 Pazartesi


keyifli bi haftasonu geçirdim, annem de geldi herşey çok güseldi.dün alsancak kordon derken baya bi dolaştık gezdik. bugün de karşıyaka, bostanlı park mavişehir baya baya gezdik.

"Beyaz Melek"i şiddetle tavsiye ediyorum sizlere. giderken burun kıvırdım annem istiyor ve anneannem için de en uygun alt yazısız film o olduğu için gittik ama müthişti, ön yargılı değilimdir çoğu zmn ama bu sefer baya önyargılı davrandığımın farkına vardım. o kadar duygusal anlar yaşanıyor ki içinde hissetmemek mümkün değil. yaşlıların büyük şehirlerde huzur evlerine terkedilişi ve en azından anadoludaki insanların değerlerini kaybetmemiş olması, ailelerine sahip çıkışı müthiş işlenmiş.

bir de çok ilginç bi doğu geleneği öğrendim dicleni kıyısında yeni evliler için nehre yakın yataklar hazırlanıp, yörenin gençleri de onları aydınlatması, dileklerinin gerçekleşmesi amacıyla karpuz kabuklarının içine çıra ile ateş yakıp nehrin üzerinde yüzdürürlermiş. toplu halde yapılan bu gelenek nehrin üzerinde çok hoş bi görüntü oluşturuyor ben de istioorum ama yaaa ;)

hım çok hoşuma giden bir diğer güsellik de çılgın dersane 2nin fragmanındaydı. (nehirle bosdum kafayı galiba:S )bu da nehir kıyısında papatyalarla süslenmiş şirin bi sandaldı, tentesi var minik onun üzeri de tamamen papatya kaplıydı.

Hiç yorum yok: