8 Kasım 2007 Perşembe

bugünler de vakit ayıramas olsum sevgili bloguma, ama napiim hareketli geçti günlerim. gerçi biras da bu facebook çılgınlığının etkisi var sanki üzerimde. çılgınlık olarak olmasa da bendeki, senden önce onu açar oldum nete girince itiraf ediorum.
çabuk sıkılan bi insan olarak ben ondan da sıkıldım ve sana geri döndüm;) seninle birlikteliğimis nerdeyse bi yıl olacak, nasıl da geçiyor zmn, ben de yaşlanıorum bu arada...

dekorasyon üzerine yoğunlaştım bu ara, dergileri her zmnki gibi takip ediorum. hatta annemle birlikte aldıımıs demonte komodini monte ettik, öğreniorum yavaş yavaş, anlamaya başladım bu işlerden. beceriksiz diilmişim bunu da anlamış oldum bi kez daha, elimden gelio bööle işler...
duvarlar için de yeni bi düzenleme istiorum bakalım, fotolarla dolu duvarıma yeni bi düzenleme yapmam lasım.

kendi yatak odamın duvarları için de lale resimlerimden bi kompozisyon oluşturacağım... nası bişeye benzicek ben de merakla bekliorum.

artık anneanneme de kavuştuk, öslemişis onu da...

Hiç yorum yok: