21 Ekim 2007 Pazar

ooo bu haftasonu yapılacak çok işim var sanıyordum ki sonradan gözümde fasla büyüttüğümü anladım... sabahtan başladım yazlık kışlık değişimi yapmaya, amma zmn alan bi iş bu ya çok sinir bozucu.naftalin kokusundan bayılıodum nerdeyse, çok kötü ya (seneye karanfili deneyeceğim yeni öğrendim) hava çok güseldi, bulutları ve denizi izlemek, yürümek ve biras da alışveriş yapmak amacıyla karşıyaka'ya gittik. kendime saks mavisi desenleri olan bi etek ve üzerine siyah bi body aldım, acilen giymem lasım güsel bi yerlerde ;) aradan bi de nikah çıkarttık. o da ilkenin yüzme hocasının nikahıydı. ve şimdi evdeyim...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm gökçe abla,nasılsın?uzun zmnadır yorum yasmıodum ama siteye giriodum:)...bakıorum ki sen daha şimdi başlamışsın bzm 2 3 hafta oldu kışlıkları çıkartmamız.ee burda havalara güven olmuo ki dolapta ölesine duruo kışlıklar.ee yani aldıkları giy bide foto çek bizdee görelim ama demi.eklemeden geçemeyeceğim resm yine süperr bn nie bulamıom böle resimler yaaa...:)
avrıl898

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

merhaba Meltelcim,
öslettin ya kendini, derslere daldı herhalde dedim ben de...
ehh anca çıkardım ben, erteledim biras ama yeni yeni soğuyo havalar izmirde.

aaa aldığım eteği çok beğendim ya sorma geometrik desenler var üzerinde en kısa zmnda giymek istiorum ama biras da kilo versem daha ii duracak üzerimde, senin için bi foto patlatırıs tabe ;)

bu değişik manzara fotoları bana üye olduum yahoo gruplardan gelio bahsetmişimdir, hatta sana sırrını da vereyim "canımgrubum" da oluo bu tarz mailler, çok fasla üyesi var, sen de üye ol...

görüşmek üzere,
ii çalış derslerine;)