29 Ekim 2007 Pazartesi

25 yaşına giriorum...


Şair 35 için yazmışsa da en büyük şiirini,

25 de bir kilometre taşıdır,
ilk aşkını çoktan yaşamışsındır mesela 25'te,

belki unutmuşsundur bile.
sesiz sessiz aglamışsındır

yalnızlık çektiğin bir şehirde,
kimisine pittsburgh'ta çıkar yalnızlık piyangosu,

kimisine başkentte...

25 güzeldir,
hala bir parça delidir doludur

ama artık yavaş yavaş olgundur,

düşünür, düşünür,

çok düşünür de kişi,

düşünnmekten bir gün yorulur,

bir nefes almak için durur 25'te...

yollar açılr kapanır,

hangisine girecegine bilemezsin bazen,

kimisi çoktan bilmem ne şirketinin müdürü olmuştur arkadaşların,

kimi sevdiğiyle elele gözgöze,

kimisi gebe,

kimisi hala hergele...

herkes iyidir hostur da,

sanki bir sen yalnızsındır su kocaman 25'te...

amaaaaa.... günlerden birgün -

ama nedense hep çeyrek asırlık oldugun yıla rastlar-

birden aşık olurverirsin,

inanamazsin yüreğine,

beynin bir kerelik olsun susar,

kulak verir kalbine.
25 güzeldir,

gümüş yıldır,

aşk yılıdır,

birden kendine şaşırma yılıdır,

güzel kararların,

umutların, aşkların, başarıların yılıdır,

Gökçe'nin yılıdır yani! :)

bugün 25 oldum... nil ablanın şarkılarındakine inat, ne "güzel" bir kariyerin yanında çocuk da yaparım diyorum, ne de tek taş hayalim var. (hele o filmi izledikten soora)

ztn ne evlenesim var ne de çocuk yapasım, gerçi özenmio diilim yolda bana bakıp gülümseyen bebeklere...

25 yaşın ruhundan mı nedir ben de sessiz bir geveze olduğumu düşünmeye başladım. ondan da öte ölesiye yorgun hissediyorum. yüksek sese (müzik de dahil) tahammülüm yok... alıp başımı gidesim var, belki yeni yaşımla pek alakası olmayabilir. en tuhafı nereye gitmek istediğimi de bilmiyorum. yorgunluğumun yanında içimde büyük de bir öfke var belki kendime söylemek isteyip de söyleyemediklerimden, belki bu yaşa kadar sevdiğim insanların başka kadınları severmiş gibi yapmalarından, belki doğru zamanda doğru yerde olamadığımdan, belki de aşkın kıymetini bilemediğimden, belki de umutlarımı ertelediğim baharı bir yerlerde unuttuğumdan, belki de unutulduğumdan...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar mutlu yıllar gökçe abla .inş daha nice mutlu yıllar göresin.kardeşimle aynı gün doğmuşsun ikinizede mutlu yıllar diliyorum..



avrıl898

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

teşekkür ederim meltemcim, çok incesin... öpüorum seni kocaman ;)

Adsız dedi ki...

Hayat böyledir işte... Sen birini seversin o sana değer vermez, seni birisi sever sen değer vermezsin...