3 Eylül 2007 Pazartesi

dolu dolu geçen süper bi tatil oldu benim için. öslemini çektiğim şeye kavuştum sonunda, zaten hava da çok sıcakmış bu haftasonu izmirde kalmak pek akıl karı değilmiş bunu anladım.

hala hayıflanıyorum böölesine şirin bi kasabayı daha önce neden keşfedemedim die... Elin Almanları, Norveçlileri akın akın gelirken benim yeni yeni öğreniyor olmam üzücü aslında. neyse geç de olsa öğrendik ve çok güsel zmn geçirdik. İlk gün ağaçların ve çimlerin arasındaki odamıza yerleştikten sonra büyük akkum plajına dooru yola koyulduk, hatta dolmuş beklerken taksici şükrü abi bizi oraya kadar götürdü hem de başladı anlatmaya kısa bi yol boyunca anlattı sığacık'ı bize. İlk günümüz akşama kadar o şirin koyda geçti. Akşama balıkçı köyüne gidip de balık yemezsek olmas dedik ve dooru envai çeşit balığın bulunduğu balıkçılara koştuk. ( ztn başka bi alternatif de yok yemek yemek için herkes balık yiyo) orda adet balığı alıp gidiosun restorana onlar sana pişirip getiriolar, servis yapıolar. salaş ve şirin bi balık lokantası bulup hemen oturduk, afiyetle tıka basa karnımızı doyurduk şiddetle oranın deniz levreği tavsiye edilir ;)

hımm soora elimize verilen broşürler ve öneriler üzerine ertesi gün için tekne gezisinde yerlerimizi ayırttık. Sabah kahvaltısı için akşamdan tespit etmiş olduğumus bornovamızın meşşşhur üniversite 2 sinin aynısından seferihisarda da varmış dedik ve soluğu orda aldık. ve sonra da tekne gezisine katıldık.O da çok eğlenceliydi, birbirinden güsel turkuaz suların olduğu koylarda yüzme şansı bulduk. tekne turu ile ilgili ayrıntılar için tıklayın. hımm ertesi gün deee yine sabah kahvaltısında adresimis belliydi ve içimden ege aydan'ı orada görebilsek keşke derkeeen üniversite 2 ye geldi ege aydan ve dizideki efe. kendilerini rahatsız etmemek için laf atmadık sadece selam verdik ama yan masamızda oturmaları onları yakından görmek güseldi, adam cidden karizmatik hem ses tonu hem atletik görüntüsü ;) ondan soooraa akkum beach club'a gittik (işte o dizinin çekildii yer) orası da nezih bi mekan, ortam çok güsel, temiz, müzikler güsel, minderler, şezlonglar güsel, deniz güsel... bol bol yüzüp yorulduktan sonra daa dönüşe geçmeye karar verdiik ve şimdi yorgun bi şekilde de olsa okurlarıma bu kısa tatilimi özetlemek için bilg. başına oturdum. malesef fotolarımısı şu anda koyamıorum makinenin şarjı bitti talihsizce:( neyse çektiğimis kadarını yine paylaşıcam tabi...