27 Ağustos 2007 Pazartesi

duydugum en tatlı yalanlar...


duyduğum en güzel yalanlar ...ve duyabilceklerim arasındaki en güzellleri...

Mobius beni mimlemiş, biras geç oluyor ama haftasonu yazacağım için söz vermiştim sözümü tutuyorum. Çok fasla şey gelmedi aklıma, bu arada ilk defa mimleniorum ben, bu bir ilk benim için:)

Konumusss "tatlı yalanlar", ben de karşıma çıkan gelmiş geçmiş tatlı yalanlardan bi demet sunayım istedim, bunun için küçük bi araştırma ve araklama da yapmadım desem yalan olur:)


Ve işteee bunlar çıktı ortaya...


Bana güven canım sevgilim korkma, seni kaybetmicem seni zor buldum, kolay kaybetmem, hayatını paylaştığım için çok mutluyum...


Görmeyeli zayıflamışsın galiba, bana söylenen en tatlı yalanlardan:)


Önemli olan ruh güzelliği canım ....peeeh :)


Yemeğe tuz atmamışsınızdır ve bilirsinizki kötü olmuştur :( ama o ;" bu güne dek yediğim en lezzetli yemek... aynısından tekrar ne zaman yaparsın tatlım? " der birileri...


Sen insan olamassın sen olsan olsan bi ''MELEK" olabilirsin !! :)) hehehe

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yalanları duydum galiba özellikle zayıflamışsın sözünü:)bi kaç gndür yazmıodum.bugün yazem dedim.dersler falan zmn bulamıyomki:)nese börekler süper gözüküo karnım mı acıkıo ne:d:d ...::meltem::..

gUnLuGuM-gOkCe dedi ki...

kuşuuumm nerelerdeydin seeenn :)
aslında şööle bi düşününce bi sürü tatlı yalan var karşılaştıımıs benim aklıma o kadarı geldi işte bi anda yazmaya kalkınca... derslerini ihmal etme sakııınnnn, dinlenme molalarında okursun artık beni, sevgiyle kal meltem...