11 Haziran 2007 Pazartesi


italyan mutfağından nefis bir yemek tarifim var sizlere. geçen gün yaptım herkes çok beğendi kremalı tavuğumu... tarif için tıklayın

bi de tiramisu tarifi vereyim bunu da denedim geçenlerde malum kardeşim ve arkadaşı final döneminde sürekli yemek yiyor. portakal ağacının bi tarifi dilersenis tıklayın ama benim gibi ıslak sevenler için biras daha karışımı fasla tutup pandispanyaları ıslatın...
beni tanıyanlar bilir oldum olası bayılırım lacivert ve beyazın uyumuna, mutfakta da tercihim aynı ama buraya koymak için güsel bi lacivert beyaz mutfak bulamadım bununla idare edices artık ;)
hımm bi de benim bi ara şööle şık ve kullanışlı kocaaaman bi mutfak önlüğü almam lasım eskisinden sıkıldım hem küçük ztn şööle elbise gibi geçirilen tarz bişey bulmam lasım. malum zamanı fasla olunca insanın yaz mevsiminde hafif sağlıklı güsel yemekler yapmak için kendini mutfağa atıyor. ya da canı sıkıldıkça alışverişe çıkıyor...:)

Hiç yorum yok: