27 Mayıs 2007 Pazar

üffffffffff.... canım sıkılıoooo...
o kadar da hazırlanmıştım akşam leman sam konserine gideceğis die. zamansız yağan şu yağmura çok sinir oldum yaaaa. erkenden süslenip püslenip hazırlanıp oturmuştum ama yağan bu yağmurla tüm planlarımıs suya düştü :(
canım ders çalışmak da istemio aslında hiçbişey yapmak istemio. elime bi kitap aldım okurum die konsantre olamadım bıraktım, sonra bi şiir kitabı aldım belki kafam dağılır die o da bi işe yaramadı ondan da vazgeçtim.
bi de evimisin yanındaki elektrik direğinden çıkan kıvılcımları arıza olarak bildirdim, napiim çok ürkütücü duruo yangın çıkacak die korktuk. bi de baktık ki yağmurlu havalarda olabilirmiş bööle şeyler, alla alla dedim ona da sinirlendim.
yok yok yaramadı bana bööle bol elektrikli bol nemli yapış yapış bir hava...

Hiç yorum yok: