1 Nisan 2007 Pazar


açıköğretim maceralarım devam ediyor... sabah sabah yollara düştüm çamdibinde bi okulu nasıl bulacağım endişesi içindeyken yardımıma orada çalışan bir yardımsever genç bi öğretmen yetişti. Pembe gömlek mor kravat fln hoş bi tarzı vardı ;) sabahın köründe gözlerimi zor açarken onu nası farkettin die sorarsanız ben de anlamadım walla:) neyseki okula vardık ve beklemeye başladık her zmnki gibi erkenden gitmişim bekle bekle sınav saati gelmedi bahçede beklerken o rüzgar fena çarpmış zaten nezle olmuşum:( anneannemin benim için hazırladığı nefis kahvaltı birascık kendime getirdi beni ama kötü üşüttüm galiba. uykusuz ve hasta kız portresi çizdim iice ama dooru ne yapayım:( tamam tamam kendime geliyorum hemen toplanıyorum çünkü daha öğleden sonra da sınavım var o da bornovanın diğer bi ucunda BALda offf...

bu arada dün de yolda başka biriyle tanıştım otobüs beklerken. bizim ev civarında manzarası güzel bi arsa bulup ev yapmaya başlayan bi beydi , parke konusunda aydınlattım kendisini hafta içinde bizim showrooma gelecek bakalım... ben de pazarlamacı mı olsam acaba die düşünmeye başladım ayak üstü durakta bile müşteri bağlamaya başladım way be:) Ama büyük bi performans sergiledim doorusu, bütün yol boyunca soru sordu adam bana:(

bu görüşmekte olduğum şirkette işe başlarsam da ilk bayim şimdiden hazır Sakarya'dan, bayilik için çok hevesli görünüyor bana söz verdirtti bile :)

tabi bi de morfikirler var aklıma sürekli girişimcilik fikirleri sokan heveslendiren... neyse o bi başlasın da kursun düzenini ben de biras büyüyeyim belki bana bayilik verir ileride...

amma fasla işten bahsettim neyse ben dönüyorum testlerime bikaç saatim kaldı onu da ii değerlendireyim sınav öncesi herkese ii pazarlar, benim için de gezin eğlenin dolaşın diyeceğim ama hava da birden soğudu olsun siz yapacak şeyler bulursunus benim gibi ders çalışmak zorunda diilsinisdir:(

Hiç yorum yok: