4 Mart 2007 Pazar


vazgeçtim gitmedim bugün spile. yanımda olmasını istediğim, özlediğim birinin teklifi daha cazip geldi. bi anda aklıma Ahmet Altan'nın "özlemek" şiiri geldi ama kendi kendime söz verdiğim için şu duygusallıktan uzak kalma konusunda o şiire yer vermeyeceğim. güzel bir kahvaltı keyifli bir pazardı, çok özlemişim ya...

dün gece ay tutulması vardı ama ben yorgunluktan uyuyup kalmışım halbuki terasa çıkıp izlemeyi planlamıştım neyse artık başka tutulmaya(haziran 2010)...

bi deee dün akşam yenilmişiz biz beşiktaşa üfff onu da sabah kalkınca gazetelerden öğrendim:(

acaba akşama arkadaşları toplayıp tabu mu oynasak diye düşünüyorum. tabu çok yararlı bi oyun keşke tavla okey gibi istediğimiz zaman nette oynayabileceğimiz bi sistem geliştirseler (bunu aslında "mor fikirler" ile paylaşmak lazım) belki de vardır ama benim hbrim yoktur. bu konuda bilgisi olan takipçiler varsa ltf bilgilendirsinler beni.

Hiç yorum yok: