1 Nisan 2007 Pazar


bugün amma fasla heyecan yaşadım, bu aralar gerçi hayatım hep heyecan dolu çok sıkılmıştım motonluktan ii oldu böölesi. bugün işe gitmediiimm:) sabah sabah yağmurlu bi havada -nadiren yağdığı için izmirin trafiği felç oluo tabii- ben iş görüşmesine yetişme çabaları içerisindeydim. neyseki az bi gecikmeyle yetiştim güzel bi ikinci görüşme yaşadık ama görüşmeye gelenlerin sayısına bakılırsa daha dört kez daha görüşülecek gibi duruo bakalım artık şans... sonra alsacaktan döndüm eve geldim biras daha test çözmeye çalışarak kendimi zorlayarak bu uyku havasında uyumamaya çalışıp kahvelerle ayakta durarak son tekrarlarımı yaptım. veee tam evden çıkacağım derkeeen accaip bi yağmur yeniden başladı yağmur bereket derler ya acaba şans da getirecek mi bana bilemiyorum artık:) neyse o sağanak yağmurla beraber sınav yerime vardım yaptım soruları güsel güsel ve çıktım erkenden, şööle bi özgürlüğün tadını çıkartıp bornovayı dolaştım ii geldi. vitrinlere bakındım window shopping yaptım şööle bi, tabi biras da normal alışveriş;) inanamadım tüm uzun kollular kalkmış her yer kısa kollu yazlık kıyafetlerle donatılmış rengarenk. ahh ne güsel die geçirdim içimden bi an önce yaz gelsin artı ben yazı ösledim çoookk... ama bi kötü yanı benim rejimi acilen katılaştırmam gerekio canım dondurma istedi şööle kocamanından ama yemedim :) çünkü canımın dondurma çekmesinden önce tam istediim uzun zmndır aradığım turkuaz renkli şal desenli süper bi etek denedim her zmnki gibi beli bol geldi ama diğer tarafları ööle istediim gibi durmadı acilen kilo vermem lasım beniim :((

Hiç yorum yok: