10 Şubat 2007 Cumartesi

muhasebecinin şiiri

MUHASEBECİNİN ŞİİRİ
Dün yine sensizdim
Sensizliğin muhasebesini yaptım içimde
Ama yoktun sevdiğim
Ne 7A’da ne de 7B’de
Saydım,ölçtüm,tarttım,biçtim
Envanterini çıkardım gidişinin
Borçlusu muydum,alacaklısı mıydım?
Bilemedim,sensizliğin...
Safha safha maliyetini çıkardım gidişinin
Ama yükleyemedim daha ayrılığı gönlüme
Sebebi yoktu,anlamı yoktu hiçbir şeyin
Dağıtım anahtarı yoktu
Birim maliyeti yoktu
Genel üretim giderleri yoktu
Yevmiye kayıtları yok
Sensizliğin hesap ismi yok.
Bu kayıt daha kapanmaz gülüm
Yok, KDV tahakkuku
Yok,genel üretim giderleri
Yok,işte bilançoda sevdamın yeri
Maliyet dönemi sonundayım gülüm
Elimde geçmiş yılın bilançosu
Dağıtamadığım sermayem
Sermayem sendin gülüm
Ardında dönüp duran varlık ise ben
Artık konusu kalmadı karşılıkların
Tasfiye ile uçup giden umutların
Bilirim sevdamın anlamı kalmadı sende
Ve geçmiş yıl karlarının
Tasfiye oldum
Viran oldum
Talan oldum
Gelir tablosunda zarar oldum
Sana Allah’tan tek dileğim
Safha maliyetin gider dağıtım tablosuna dönesin!


çemberdeki forumlarda rastladım çok hoşmuş ya:)))

Hiç yorum yok: