24 Şubat 2007 Cumartesi

kaktüsleri seviyorum


nerden aklıma geldi bilmiorum ama esti işte küçükken büyüttüğüm kaktüslerim geldi aklıma. bu yukarıdakine çok benzeyen vardı bi tane onu çok severdim ben. bi sürü yavrusu olurdu saksıdan taşardı ben de koparıp annemin bütün büyük saksılarının kenarına o küçük top kaktüslerden dikerdim. annem önce kızardı ama sonradan değişik bi görüntü oluşunca hoşuna giderdi. bi keresinde saksı balkondan düşüp parçalanmıştı çok üzülmüştüm ama parçalarını toplayıp yenisini yetiştirmeye başlamıştım hepsi birbirine benziyordu nasılsa. şimdi de bambu filizlerim var onlarla uğraşıorum ama kaktüs kadar büyük zevk vermiyorlar ayrıca sararmaya başladı bunlar sinir oluorum var mı bi çaresi bilen varsa paylaşsın... en iisi yeniden ilginç kaktüs türlerinden toplama kararı aldım. bari kendimi bitkilere vereyim...

Hiç yorum yok: