16 Şubat 2007 Cuma


Bugün haftalardır ertelediğim bir işi yaptım ve sonunda açıköğretim bürosuna gidip kitaplarımı aldım. Beni tanıyanlar sen üniversiteyi bitirmemiş miydin diyebilir ama bu ikinci üni. AÖF Dış Ticaret ve ben de ikinci sınıfa geçtim. (Umarım günün birinde bu işi tam anlamıyla gerçekleştirebileceğim bir iş bulurum) Birinci sınıf oldukça kolaydı ama ikinci sınıf daha bi zorlayacak gibi görünüyor. Bir yandan çalışmak bir yandan ders çalışmak zor oluyor ama ne yapalım girdik bu işe kendimizi geliştirip, artı değer kazanmak adına... Bir şekilde zamanında bitirip ikinci diplomayı da almak güzel olacak gibi duruyor. Ama tek sorun bu aldığım bi sürü kitap nasıl bitecek onu bilemiorum. Az çok biliorum tabi ama teorik kısım her zaman tekrar gerektiriyor. Şöyle yardımcı test kitapları fln bulsam iyi olacak, en iyisi yarın bi ara alsancak'a sevgi yoluna gitmek...

Hiç yorum yok: