24 Ocak 2007 Çarşamba

Kusura bakma-sezen söylüyor


Bak deme bana bakamam gözüne
Gül deme bana gülemem yüzüne

Bak deme bana bakamam gözüne
Gül deme bana gülemem yüzüne

Kusura bakma iş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibi

Kusura bakma iş işten geçti
Olamayız artık eskisi gibi

Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne döner

Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul

Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul

Yok deme bana sen de ben gibisin
İsteseler canını verirsin

Yok deme bana sen de ben gibisin
İsteseler canını verirsin

Kusura bakma iş işten geçti
Olamam ben artık eskisi gibi

Kusura bakma iş işten geçti
Olamam ben artık eskisi gibi

Benim de gözüm artık açıldı
Her yanıma kısmet saçıldı
İstemem ne aşk ne karakter
Dünya para üstüne döner

Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul

Her şey mal mülk her şey para pul
Dostlukmuş sevgiymiş ara bul



Videosunu kopyalayamadım, kopyalanabilir versiyonunu bulan paylaşırsa sevinirim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.dailymotion.com/visited/search/sezen/video/x8ucx_sezen-aksu-konser-live-23

Gökçe Bu adresten embedi kopyalayabilirsin aradığın sarkı bunun içinde var ok youtubedaki videonun aynısı

kolay gelsin kendine ii bak

Adsız dedi ki...

http://www.dailymotion.com/
visited/search/sezen/video/
x8ucx_sezen-aksu-konser-live-23

:)